Hoe nike roshe runners schoonmaken?

Mijn grijze nike runners zijn tijdens de color run onder de poeder gegooid. De poeder is hard geworden en is er niet (helemaal) van af te krijgen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je kunt schoenen in de wasmachine doen, maar daar worden ze wel een stuk stugger van.
Daarom heb ik mijn oude hardloopschoenen voor dat soort evenementen (die gaan ook in de was samen met kleding) en mijn nieuwe hardloopschoenen voor normale runs.

Het beste antwoord

Probeer het eens met een sopje (wasmiddel/Biotex en een zacht borsteltje (oude tandenborstel bijvoorbeeld). Aangezien je niet weet wat voor poeder het was, zal je iets moeten proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

met nagellak remover gaat bijna alles er heel snel af.
nagellak remover kun je in elke drogisterij wel kopen of die van je zus(je)/moeder gebruiken. (tenzij je een meisje bent en zelf hebt haha)